Studeren in Odense - Reisverslagen van Tess Goudsmit - WaarBenJij.nu Studeren in Odense - Reisverslagen van Tess Goudsmit - WaarBenJij.nu
Studeren in Odense

Momenteel volgt ik mijn minor aan de University of Southern Denmark. Ik woon in de getto van Denemarken, maar ben omsingeld door internationale studenten. Op de universiteit en in de stad kom ik in aanraking met de Deense cultuur.

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2015

De afrondingsfase

02 December 2014

Denemarken als een “bijna” Deense

06 November 2014

De tweede indruk

06 November 2014

Studeren in Odense de eerste maand
Tess

Ik ben een 20 jarige commerciële economie studente uit Groningen. Momenteel ben ik bezig in mijn 4e jaar van mijn opleiding en volg op dit moment mijn minor aan de University of Southern Denmark.

Actief sinds 06 Nov. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5720

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 20 December 2014

Studeren in Odense

Landen bezocht: